ninareale

Alla inlägg den 24 februari 2019

Av Nina Reale - 24 februari 2019 19:19

Hej! 

Hoppas ni haft en toppen helg allihopa som läser detta. Min helg har varit helt underbar, är så tacksam för alla mina underbara vänner, familj och pojkvän. Denna helgen började med att jag och mina två tjejkompisar Therese och Sandra åkte på en liten roadtripp upp till Skövde för att kolla när min pojkvän Simon spelade match med sitt lag. Skövde ligger ca 20 mil från Varberg så tog ett tag att köra dit men alltid lika roligt att åka långt med mina tjejer. Efter matchen följde Simon med oss ner till Varberg för att spendera helgen här. Så lördagen började med våffelfrukost och på kvällen blev det drinkar hos Therese med henne, jag, Simon, Sandra, Mattias, Lina och hennes pojkvän Simon. Kvällen började hos Therese och sedan tog vi taxi till Bruket där vi drack lite mer drinkar och spelade shuffle och umgicks. Helgen avslutades med att jag och Simon åt brunch på stan och sedan blev det mera handboll då HK Varberg spelade match mot Helsingborg. Efter matchen åkte Simon med tåget till Ystad, tycker alltid det är lika jobbigt att säga hejdå till honom även om jag vet att vi snart ses igen. Vi ses förhoppningsvis redan nästa helg igen. Men Längtar så tills vi bor ihop och kan få det här vardagslivet tillsammans. 

 

Nästa helg firar jag och Simon ett år som pojkvän och flickvän, tiden har gått så fort. Vi träffades ju i december 2017 och bestämde ganska tidigt att vi inte ville träffa andra och ge varandra en riktigt chans men det var först den 3e mars 2018 som vi bestämde att vi var pojkvän och flickvän. Så på söndag är våran första årsdag. Nästa helg är det även dags för inflyttningsfest hemma hos min tjejkompis Sandra! Ska bli så roligt, hon har fått det så fint i sin lägenhet. Älskar hennes inredning, det är inspiration!  Så kanske får ni se ett inredningsinlägg här i bloggen från hennes hem. 

 

Så på tal om inflyttningsfesten så kommer vi till inläggets fokus, den stora frågan: vad ska man ha på sig? Jag älskar att ha vita kläder och väljer ofta att ha det året om. Åh alla mina vänner frågar alltid hur jag kan ha vita kläder på mig året om utan att va rädd för att smutsa ner mig, men sanningen är att det händer ju alltid ändå. Men jag låter inte det hindra mig, spiller jag något så spiller jag. Det går ju att tvätta och man får ju bara va extra försiktig. Jag älskar även att matcha vitt och vitt. Sedan väljer jag gärna då i stället att bryta av med antingen en kofta över i en annan färg eller någon färgstark väska eller skor. 

Så här får ni då en favoritoutfit som finns i min garderob. Jag har inte bestämt mig än om det blir detta på lördag eller något annat. Det återstår att se! Har ni någon favoritoutfit? 

 

 



Älskar mina vita byxor från Nelly, den vita bodyn kommer från GinaTricot och hatten kommer ifrån Bikbok. 



   








För mig hade det funkat lika bra att köra på bara den vita bodyn med dem vita byxorna till, men tycker det är lika snyggt att bryta av det med en lång skjorta över. Denna gråa skjortan kommer ifrån GinaTricot och bältet kommer ifrån Madlady. 

   



      

Jag älskar även att matcha med olika smycken till. Till det här har jag min silver klocka som jag fått från Simon, den kommer ifrån Guldfynd, en ring som kommer ifrån GinaTricot och den andra ringen fick jag i julklapp från Simon. Den kommer från hans kusins smyckeskollektion EYESEEi, älskar den. Ni måste besöka deras instagram som heter eyeseeicrystals



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards