ninareale

Alla inlägg den 25 februari 2019

Av Nina Reale - 25 februari 2019 21:53

 Hej på er! 

Idag var det verkligen vår i luften, det var strålande sol och flera plus grader här i Varberg. Var så skönt att va ute i solen och leka med barnen på jobbet idag. Man märker verkligen av hur vädret påverkar barnen, helt plötsligt vill alla gå ut och leka. Även dem som annars alltid vill vara inne och leka. Jag vet att det bara är slutet på februari och att det fortfarande är ”vinter” och att det fortfarande finns risk för snö men jag håller tummarna att detta vårvädret håller i sig. Jag är trött på vintern nu! 

 

Jag är ju verkligen en tjej som älskar värme och hatar kyla. Så våren och sommaren är verkligen mina årstider men sommaren är självklart favoriten. Jag skulle lätt kunna bo i ett land där det är sommar året om. Ända gången jag vill ha snö är över jul och nyår som är mina absoluta favorit högtider, utöver det får det gärna va sol och värme resten av året haha. Allt är så mycket bättre på sommaren, du behöver inte ha massa varma kläder för att inte frysa, man är piggare, ute mer och allt är helt enkelt bara bättre. Så nu när våren närmar sig räknar jag ner månaderna tills sommaren början. 

 

Så på tal om sommaren så kommer ni i detta inlägg få fyra av mina absoluta favoritoutfiter från i somras. Jag är en sån person som aldrig kan använda samma outfit två dagar i rad haha men kan gärna återanvända samma outfit flera gånger om såklart men då får det gå några dagar i mellan. Åh en annan nackdel för mig med att älska kläder är att varje gång jag ska på något evenemang eller bjudning så vill jag alltid ha något nytt på mig. Så kan vara därför jag har en överfull garderob.... Men jag har börjat bli bättre på att använda det jag har i stället för att alltid köpa nytt! :) 

 


Här är två av mina favorit outfits, mina kostym shorts som är köpta på GinaTricot med ett vitt linne till som är från gekås och skärpet är mammas gamla som hon använde när hon var yngre. Till detta hade jag mina vita Nike air. På andra bilden är kjolen från HM, linnet är köpt på Nelly och halsbandet från GinaTricot. Till detta hade jag mina svarta låga converse. 




      

Här ser ni en annan favorit outfit från sommaren, som jag nämnt tidigare så älskar jag att matcha vitt på vitt. Så här jag min vita kjol från HM och ett vitt kort linne till från GinaTricot. Till det hade jag mina vita sneakers från skopunkten, min svarta lilla Micheal Kors väska och svarta runda solglasögon. 


 

Mitt absoluta favorit köp från förra sommaren var mina jeans hängslebyxor (shorts). Jag använde den varenda chans jag hade. Längtar så tills jag kan använda de igen! Den är köpt på HM och till den hade jag en orange t-shirt som är från Newyorker. Till detta hade jag vita sneakers. 

 

Asså som jag saknar dessa sommarkvällar, jag och Simon hade picknick nere på bryggan vid marinan i Ystad flera kvällar i rad. Åt middag, lyssnade på musik, spelade spel och kollade på solnedgången. Ge mig sommar nu tack!! 

Puss! 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards