ninareale

Alla inlägg den 3 mars 2019

Av Nina Reale - 3 mars 2019 21:25

Hej på er! 

Hoppas ni haft en bra helg, min helg har varit toppen! Min helg började med att jag och min tjejkompis Therese hade middag hos mig i fredagskväll och kollade på Talang. Helt plötsligt mitt i programmet var hon tvungen att åka hem. Jag tyckte det var lite konstigt men hon hade ju varit lite sjuk så tänkte inte mer på det. En halvtimma senare vrids nyckel om i dörren och in kommer Simon överraskande. Blev så chockad då Simon inte skulle komma förens på lördagkväll. Bästa överraskningen! Så nu förstod jag varför hon hade så bråttom hem haha. 

 

Lördagen började med frukost på stan tillsammans med Sandra och Therese. Sedan på kvällen var det dags för inflyttningsfest hos Sandra, det blev en grym kväll och vi hade så kul. Idag (söndag 3e mars) firade jag och Simon 1år tillsammans, det startades med en god frukost och sedan bar det av vidare till 3års kalas för min systerson Aston. Så blev inte riktigt något speciellt firande men vi bestämde att vi ska ta igen det längre fram då det snart ändå är min födelsedag med. Fyller 28år den 31 mars, så får se hur vi ska fira det. Inte riktigt planerat så mycket än. 

 

I helgen blev det ju även då lite shopping så i dagens inlägg tänkte jag visa er lite av det. Jag hade ju sagt till mig själv att jag inte behövde mer kläder så därför behöver jag inte shoppa. Men så när jag väl var inne på HM för att köpa lite påfyll till sminket så hittade jag ett par byxor, en tröja och en jacka som jag bara blev helt kär i. Så var bara tvungen åh köpa det!  Sen var ju alla tre på rea med så då är det ju typ som hittat... 

Jag är väldigt inne på färgen gult just nu och som jag nämnt innan mönstrade byxor. 

 

 





   


Här har vi min nya jacka, den är köpt på herravdelningen så är en killjacka men gör inget för mig. Det är en gul jeansjacka och jag älskar när jackor är lite bagi och större. Den har storlek M och jag bara älskar den. Jag vet att den här jackan kommer användas flitigt. Vet redan flera outfits som jag kan matcha den med. Till jackan har jag en svart jeans kjol, ett svart linje och min gula väska från Italien. 

 

 




Här ser ni den gula tröjan som jag nämnde innan, den är kort så passar perfekt till höga byxor eller till kjol. I mitten av tröjan är det snören så man lan själv bestämma hur högt upp man vill att tröjan ska gå. Eftersom jag älskar att kunna visa min tatuering som jag har under brösten så fastnade jag direkt för denna tröjan. Så min outfit från i lördags när vi var på inflyttningsfest var denna och till det hade jag mina svarta kostymbyxor som är höga i midjan och tajta nedtill, till detta hade jag mina svarta kängor som påminner om Dr Martins. 

 

 

   




Mina nya mönstrade byxor, jag såg dem hängandes precis jämte där den gula tröjan var och jag tänkte direkt att dem kommer inte finnas i min storlek. Men det fanns ett par kvar i min storlek. Så jag tänkte att jag måste bara prova byxorna och jag blev helg fast. Så nu har jag ytterligare ett par i min samling haha. Dem sitter så skönt och passar snyggt både till lite finare tillställningar men även till vardags. Helt klart mina nya favoriter. 

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards