ninareale

Alla inlägg den 6 mars 2019

Av Nina Reale - 6 mars 2019 21:39


Hej! 

Idag är det redan onsdag och älskar att veckodagarna går så fort, för det betyder att det snart är fredag och då åker jag till Ystad och träffar min älskling. Min tjejkompis Therese ska följa med ner i helgen så ska bli så kul. Hon har varit med där nere många gånger innan så alltid lika kul åh ha med henne ner. 

Min dag idag har bestått av jobb, gymmet, matlagning, bakning och serier. Jag försöker vara nyttig på vardagar nu när jag äntligen kommit igång med gymmet igen, men bakade en chokladrulltårta innan som jag ska ta med ner till Ystad. 

 

Just nu känns det som jag har så mycket att planera, min födelsedag som är om tre veckor och jag har bestämt mig för att fira det tillsammans med vänner och familj. Fyller bara 28år så känns inte så speciellt. Sen i sommar fyller ju min älskade pojkvän 30år, så har haft fullt upp med att planera hans födelsedagspresent. Kommer inte avslöja något här då han läser min blogg. Men jag är väldigt nöjd med den och tror han kommer bli väldigt glad. Men ni får tyvärr inget veta än på ett bra tag... Är många månader kvar tills hans födelsedag! 

 

I går var jag nere på stan en sväng med min kompis Lina, så blev en fika och sedan gick vi runt i affärer. När vi kom in på HM blev jag helt fast. Så mycket fina vårkläder dem fått in! Vill ju bara handla allt! Så till alla mina vänner som frågat vad jag önskar mig så har jag först sagt att jag önskar mig inget för jag har ju allt jag någonsin drömt om! En underbar familj, världens finaste pojkvän, världens bästa vänner, ett jobb jag älskar och tjänar bra på, min katt Bingis och min egna lägenhet. Har allt jag behöver💗 Är så tacksam och lycklig för dem som finns i mitt liv. 

Men däremot kan jag ju unna mig själv lite födelsedagsshopping, Haha vill ha alla deras kläder!! Dock har jag mer kläder redan än vad jag får plats med men lite nya vårkläder behöver man alltid... 

 

Så därför tänkte jag i detta inlägget visa er mina absoluta favoriter från HMs hemsida just nu... 

 




1. Trenchcoaten hittar ni Här - https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0735152001.html


2. Den vita kjolen hittar ni Här - https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0708229002.html

 

3. Hängslebyxorna hittar ni Här - https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0757026001.html

 

4. Väskan hittar ni Här - https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0553069002.html

 

5. Skjortklänningen hittar ni Här - https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0777045001.html

 

6. Toppen hittar ni Här - https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0708379002.html

 

7. Byxorna hittar ni Här - https://www2.hm.com/sv_se/productpage.0766346002.html

 

Bilderna är från HMs hemsida , jag bara älskar alla dessa plaggen och dem står högst upp på min önskelista just nu! Så passa på att unna er lite fina nya vårkläder ni med!! 

 

 

Avslutar detta inlägget med en outfit bild från i går. Hade mina gulmönstrade byxor med en svart tröja till, halsduk, bomberjacka, kängor och min gula väska till. Vill ha mer vårväder nu så man kan börja använda lite vårkläder nu! 

 

 

 


 

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards