ninareale

Alla inlägg den 10 mars 2019

Av Nina Reale - 10 mars 2019 21:54

Hej på er! 

Hoppas att ni haft en härlig helg allihopa, det har verkligen jag haft. I fredags efter jobbet åkte jag och min tjejkompis Therese ner till Ystad för att spendera helgen där. Så det började med match för IFK Ystad där min pojkvän Simon spelar. Dem mötte Karlskrona och det slutade med vinst för Ystad! Så grymt, det var dem så värda. 

Efter matchen blev det middag i VIP-en och sedan gick jag, Simon, Therese och Emil hem till Alice och Sebastian där vi hade lite spelkväll och drack lite drinkar. Var en rolig fredagkväll. 

 

 

 

 

På lördagen hade vi bestämt oss för att åka in till Malmö och hitta på något kul men jag var väldigt trött så vi bestämde oss för att bara köpa godis och pizza åh slappa hemma i soffan. På kvällen kollade vi melodifestivalen och spelade Yatzy. Tycker ni rätt låt vann? Jag hade ju hoppats på att Jon-Henrik skulle vinna med Norrsken för den var min favorit men låten Som vann var också bra. 

Idag så blev det en god frukost och sedan gick vi och kollade när IFK ystads b-lag spelade match och efter det körde jag och Therese hem till Varberg igen. Så nu är det två veckor tills jag får träffa mitt hjärta igen. Längtar redan massa! Alltid lika jobbigt att säga hejdå på söndagar men snart är vi äntligen sambos🙏🏼💕 

 

Så på tal om Ystad så tänkte jag i detta inlägget visa er lite bilder från Alice och Sebastians hem. 

Jag älskar deras lägenhet och inredning, den är så fin! Jag lärde känna Alice och Sebastian min första helg i ystad genom Simon, Sebastian är ju målvakt i IFK Ystad så dem spelar ihop. Så jag och Alice klickade verkligen direkt, hon är så underbar och är så glad att vi blivit så nära vänner! Dem två är världens goaste par och så roliga! Sebastian är med sjukt snäll och rolig! Älskar när jag och Simon umgås med dem två! 

 

Eftersom jag älskar inredning och detaljer så kommer jag därför visa er lite inrednings inspirationsbilder i min blogg från både mitt hem och från mina vänners hem. Så i detta inlägget blir det fokus på deras hem. Deras lägenhet är stor inspiration för mig och jag hoppas att ni också kan få lite tips och idéer. 👇🏼❤️ 

 

 




Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards