ninareale

Alla inlägg den 12 mars 2019

Av Nina Reale - 12 mars 2019 19:46

Hej, hoppas ni haft en bra start på veckan och en bra tisdag. Min dag har varit bra, jag slutade tidigt på jobbet så hade egentligen tänkt åka och träna, vilket jag gör varje tisdag. Men eftersom jag har fått väldigt ont i halsen så ville jag inte chansa. Så träningen får vänta tills torsdag. 

Så i stället för att träna åkte jag hem och tog en lång powernap och sedan städade jag i min walk in closet, lovat att jag ska lägga ut bilder från den men måste bli färdig med städningen där inne först. Så dröjer tyvärr ett tag till. 

 

När jag höll på att städa så hittade jag lite gamla favoriter som jag inte använt på ett tag. Alltid kul att röja där inne för man hittar alltid massa fina kläder som jag glömt bort att jag har. Så i dagens inlägg tänkte jag visa er några favoriter från gaderoben. 

 

    

 

Första favoriten är min vita jeanskjol från HM, jag använde denna kjolen väldigt mycket i somras. Älskar att den är hög i midjan och inte så kort. Det bästa med den är även att man antingen ha den stängd hela vägen ner eller så kan man öppna upp den en bit. Man kan inte öppna upp den hela vägen då den stoppas i mitten, sen går den andra delen av dragkedjan upp till kjolens öppning. 

 

Till denna kjolen kan man matcha det mesta, jag älskar att antingen ha en instoppad tröja eller till sommaren brukar jag köra på en t-shirt eller ett kortare linne. Det bästa är också att man kan använda den året om då det passar snyggt med strumpbyxor till med. 

 

 

 

En av mina absoluta favorit klänningar är denna omlott klänningen från GinaTricot. Älskar färgerna och att den är lika snygg på sommaren till bruna sommarben som till strumpbyxor. 

 

 

 

Denna klänningen är också från GinaTricot och köpte den för flera år Sen. Jag älskar ju mönster och även denna använder jag året om. Super snyggt att matcha med ett snyggt bälte till. 

 

  

Som ni vet så älskar jag mönstrade byxor så när jag hittade denna kjolen i samma mönster som ett par byxor jag har så var jag bara tvungen att ha den. Kjolen är från HM, den är ganska kort men ändå inte för kort så man visar rumpan haha. Till denna kjolen älskar jag att ha svart till men går att matcha med de mesta. Längtar till sommaren när jag kan ha denna kjolen med en vit t-shirt till eller ett snyggt linne och bara ett par goa sneakers. Ge mig sommar nu tack! Har så mycket fina sommarkläder som jag bara vill använda nu!! 

 

Jag hoppas mina outfit bilder kan ge er lite inspiration till egna outfits och tips. Älskar att kunna inspirerar andra! Puss och kram! 

 



Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards