ninareale

Alla inlägg den 18 mars 2019

Av Nina Reale - 18 mars 2019 21:11

Hej! 

Redan måndag igen och veckan startade med en lång arbetsdag, då vi alltid har pedagogiska måndagar på jobbet så jobbar jag alltid till 18.00/18:30 på måndagar. Vi har då tid för planering, kvaltid och annat. Så jag var hemma vid halv 7 idag och då blev det laga middag och sedan kom Therese och Sandra hit och kollad handboll med mig. Simons lag spelade match mot Eskilstuna. Så var kul att kolla på. Simon gjorde två mål, är så stolt över han!! Vill ha fredag nu så jag kan åka ner till ystad och träffa mitt hjärta. Jag hoppas veckan går fort. 

 

Idagens inlägg tänkte jag visa bilder från min bästakompis Therese lägenhet. Eftersom jag älskar inredning så kommer ni få se mycket inredningsbilder i bloggen från både mitt hem och från mina vänners hem. Deras hem är stor inspiration för mig. 

I Therese hem har hon många fina detaljer som jag älskar, hon har även mycket rosa och guld. Jag älskar när man matchar de färgerna tillsammans, det skapar en sån fin och varm känsla tillsammans. Jag hoppas ni också kan få lite inspiration från hennes hem. Har ni frågor kring något i hennes hem, exempelvis från vilken butik vissa saker kommer ifrån så fråga gärna! 

 



   

 

 

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards