ninareale

Direktlänk till inlägg 20 mars 2019

Äntligen är våren här!

Av Nina Reale - 20 mars 2019 22:17

Hej på er. 

I går var en riktig vårdag, det kändes i luften att det började bli varmare ute och solen värmde gott i ansiktet. Jag slutade tidigt som jag alltid gör på tisdagar och i vanliga fall brukar jag träna på tisdagar men eftersom jag fortfarande har ont i halsen så vågar jag inte träna än. Trött på denna förskylning och hosta, vill att det ska gå över nu!! 

Så i stället för att träna gick jag en promenad i solen med min tjejkompis Lina. Det var så härligt, vi tog en kaffe från Espresso House och sedan gick upp på vår fina fästningen som vi har här i Varberg. Utsikten där uppe är så fin och det är så mysigt att bara gå runt där uppe. Vi hittade ett jätte mysigt ställe uppe på fästningen mot sten väggen och var så mysigt där. Ska definitivt sitta där fler gånger och bara titta ut över havet. 

 

När vi var uppe på fästningen så bestämde vi oss för att ta lite fina bilder, passa på i det fina vädret. Så jag tog några fina bilder på Lina och sen tog hon några fina bilder på mig. Jag älskar att ta kort, alla mina nära och kära vet detta haha. Så jag borde kanske egentligen skaffa mig en riktigt bra systemkamera, just nu tar jag alla bilder med min iPhone. Den är ju dock sjukt bra med, speciellt när man använder porträtt kameran. Ni ska få se några av bilderna här nedanför👇🏼📸 

 

I dag slutade jag vid fyra och efter det åkte jag hem och storstäda lägenheten och tvättade, inte det roligaste att göra men var ett måste. Skulle träffat min tjejkompis Terese men vi flyttade fram det tills nästa onsdag i stället. Åh i morgon ska jag först jobba till fem och sedan kommer min tjejkompisVeronica hit så ska vi ha middag och mysa. Veronica och Terese är systrar som jag lärde känna när vi pluggade till förskollärare ihop. Dem är så underbara och verkligen några av mina bästa vänner. Även om vi inte alltid hinner ses så ofta då Veronica bor i Falkenberg och Terese i kunsgbacka så när vi väl ses är allt som vanligt. Det är äkta vänskap för mig. Jag vet att dem kommer finnas i mitt liv för alltid💕 

Åh sen är det fredag och då åker jag och bingis till Ystad och hem till Simon. Ska bli så mysigt, inte träffat honom på två veckor och saknar honom så sjukt mycket. Nästa helg fyller jag ju dessutom år! Så då kommer Simon upp till mig så ska vi fira min födelsedag med familj och vänner. Ska bli så kul!❣️ 

 

Här får ni lite bilder från gårdagen! Puss! 

 

 





   










   














   


Avslutar med en bild på Finaste Lina!💕👆🏻



 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Reale - 11 juni 2019 20:26

 Hej och trevlig tisdag till er.  Hoppas ni haft en bra start på veckan, min har varit bra. I går jobbade vi lång dag på förskolan, hade kvalitetstid/planering och sedan var det picknick kväll med alla föräldrar. Idag jobbade jag kort dag på jobbet...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 17:16


 Hej!  I detta inlägget tänkte jag prata om en sak som jag vet att många brottas med där ute, även jag själv. Det är osäkerheten i sig själv och känslan att aldrig vara tillräcklig och räddslan för att förlora det man håller kärt och låter då osäke...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 16:54

Hej!  Hoppas ni haft en grym helg allihopa. Min helg har varit mysig och fullt upp som vanligt. Jag har umgåtts med vänner, jobbat extra onsdag och lördag natt på societén som är en nattklubb här i Varberg. Så i onsdags efter att jag slutat på förs...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:27

 Hej!  Jag ville i detta inlägg hylla min älskling lite extra. Under denna helgen har jag inte mått så bra då jag varit sjukt stressad och haft problem med huvudvärk och yrsel. Åh han har varit så snäll och gullig som ställt upp för mig och funnits...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:04

Hej!  Förlåt för dålig uppdatering, varit sjukt dålig på att blogga de senaste veckan. Jag har varit lång ledig denna helgen, jobbade bara måndag till onsdag. Så varit ledig torsdag, fredag och helgen. Så skönt!  Det har varit en blandad ledighet...

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards