ninareale

Direktlänk till inlägg 28 mars 2019

Extremt dålig uppdatering!

Av Nina Reale - 28 mars 2019 22:07

Hej! 

Den här veckan har jag verkligen varit så dålig på att uppdatera bloggen. Är ledsen för det. Jag fick gå hem från jobbet i måndags för hade feber och mådde så dåligt pga av förskylningen. Så hela måndag eftermiddag och tisdagen spenderades i sängen. På onsdagen var febern borta och kände mig piggare så blev tillbaka till jobbet och efter jobbet åkte jag upp till Kungsbacka för att träffa min kompis Terese. Blev en sväng till kungsmässan med henne, där jag köpte ett par super snygga gröna konstumbyxor som jag ska ha på mig på min födelsedagsfest på lördag. Sedan köpte jag en midjeväska från HM och en lång tröja på GinaTricot. Outfit bilder kommer! 

Sedan fikade vi på Espresso house innan jag körde hem till Varberg igen. 

 

Idag (torsdag) har jag jobbat hela dagen till kvart i 5, sedan blev det en sväng till stan här i Varberg med min wifey Therese. Vi köpte dricka till festen på lördag, då jag ska bjuda på välkomstdrink och ville ha lite vin till mig och Simon. Sedan hjälpte hon mig att storhandla allt till festen på lördag och kalaset med familjen på söndag. Så tacksam för att hon hjälpte mig. 

Resten av kvällen gick till att baka inför jobbet i morgon, vill bjuda på lite födelsedagsfika och sedan färgade jag mitt hår. Min naturliga hårfärg är en blandning av ljusbrun/mörkblond men just nu har jag mörkbrunt. Jag har nog testat alla möjliga hårfärger från blont till lila och till svart. Ni ska få ett inlägg om detta senare! Men just nu trivs jag så bra i det mörka, så får bli kvar ett tag till. :) 

 

I morgon är det äntligen fredag och då kommer Simon hit. Som jag längtar efter honom. Sedan på kvällen ska vi hem till Emilia som fyller år. Ska ta mycket bilder i helgen så jag kan uppdatera er på söndag! 

Hoppas ni får en grym helg! 

 



Bild från fikan i går och på min fina Bingis och jag, hon vet alltid när jag är i behov av extra kärlek och kramar. Då sätter hon sig nedanför mig på marken vid mina fötter och mjauar tills jag lyfter upp henne. Sen fäster hon sina klor på min axel och lägger huvudet tätt intill min nacke. Så kan hon ligga hur länge som helst. Åh tro det eller ej haha men hon älskar att vara med på kort. Hon är en riktig selfiequeen! 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Reale - 11 juni 2019 20:26

 Hej och trevlig tisdag till er.  Hoppas ni haft en bra start på veckan, min har varit bra. I går jobbade vi lång dag på förskolan, hade kvalitetstid/planering och sedan var det picknick kväll med alla föräldrar. Idag jobbade jag kort dag på jobbet...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 17:16


 Hej!  I detta inlägget tänkte jag prata om en sak som jag vet att många brottas med där ute, även jag själv. Det är osäkerheten i sig själv och känslan att aldrig vara tillräcklig och räddslan för att förlora det man håller kärt och låter då osäke...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 16:54

Hej!  Hoppas ni haft en grym helg allihopa. Min helg har varit mysig och fullt upp som vanligt. Jag har umgåtts med vänner, jobbat extra onsdag och lördag natt på societén som är en nattklubb här i Varberg. Så i onsdags efter att jag slutat på förs...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:27

 Hej!  Jag ville i detta inlägg hylla min älskling lite extra. Under denna helgen har jag inte mått så bra då jag varit sjukt stressad och haft problem med huvudvärk och yrsel. Åh han har varit så snäll och gullig som ställt upp för mig och funnits...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:04

Hej!  Förlåt för dålig uppdatering, varit sjukt dålig på att blogga de senaste veckan. Jag har varit lång ledig denna helgen, jobbade bara måndag till onsdag. Så varit ledig torsdag, fredag och helgen. Så skönt!  Det har varit en blandad ledighet...

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards