ninareale

Direktlänk till inlägg 31 mars 2019

Födelsedags helg!

Av Nina Reale - 31 mars 2019 21:09

Hej på er! 

Hoppas ni haft en grym helg, min har varit helt underbar. I fredags kväll åkte jag hem till Emilia med tjejerna för att fira henne då hon fyllde år! Jag hann dock inte stanna så länge eftersom Simon kom med tåget från Ystad. Så efter att jag hade hämtat Simon åkte vi och köpte mat och åkte hem och åt. Efter det var tanken att vi skulle åkt tillbaka till festen men jag hade feber och kände mig så hängig så vi blev kvar i soffan och sen la vi oss i sängen tidigt. 

 

Lördagen började med frukost och sedan bakade jag och Simon en tårta till kvällen. Jag gjorde innehållet och Simon stod för pyntet på tårtan. Efter det blev det en sväng till stan och sedan hem till mormor på lunch. Vi åt dansk fläskstek, så gott!! Efter lunchen åkte vi hem och förberedde oss inför kvällen. På kvällen kom några vänner hem till oss så blev lite födelsedagsfest och sedan gick vi vidare till Societén som är en stor nattklubb här i Varberg. Var en super rolig kväll!!

 

Idag är det ju söndag och min födelsedag, så dagen har bestått av kalas med familjen & efter kalaset körde jag Simon till tåget och sedan tog min wifey Therese ut mig på middag. Super mysigt! Haft en underbar födelsedag och så tacksam för alla fina presenter! Fick jättefina blommor, massa presentkort på HM, sminksett, massa bubbel och vin och från Therese fick jag att vi ska hitta på något mysigt en kväll snart, vet inte vad det är mer än att jag ska packa med badkläder! Så roligt!!  Simons present ska jag få nästa helg då vi ska vara i väg från klockan 11 på lördagförmiddagen och hitta på något så är så nyfiken på vad det är!! Så återstår att se vad det är! 

 

Är så tacksam för alla fina vänner jag har i mitt liv, min underbara pojkvän Simon och min familj. Ni är alla guld värda och älskar er så otroligt mycket! 

 

Här kommer bilder i från helgen! 

 

 

 

Bild från i fredags innan jag åkte till Emilias födelsedagsfest. 

 

 




Bild från i lördags på mig och mina fina tjejer. 





Hela gänget samlat på bild! Senare kom även Therese och Sandra. 




Simons fina tårta som han gjorde till mig haha. Väldigt fin, det är tydligen jag och Simon haha. 




   

Jag och min systerson Aston idag på kalaset. Min lilla goding! 




Lite av dagens presenter, så nu får det bli lite shopping! 


      


Födesledagsmiddag med min fina bästavän Therese på Zorbas i Varberg, så god grekisk mat. 



   


Så tacksam för denna helgen och alla underbara människor jag har i mitt liv. 



 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Reale - 11 juni 2019 20:26

 Hej och trevlig tisdag till er.  Hoppas ni haft en bra start på veckan, min har varit bra. I går jobbade vi lång dag på förskolan, hade kvalitetstid/planering och sedan var det picknick kväll med alla föräldrar. Idag jobbade jag kort dag på jobbet...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 17:16


 Hej!  I detta inlägget tänkte jag prata om en sak som jag vet att många brottas med där ute, även jag själv. Det är osäkerheten i sig själv och känslan att aldrig vara tillräcklig och räddslan för att förlora det man håller kärt och låter då osäke...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 16:54

Hej!  Hoppas ni haft en grym helg allihopa. Min helg har varit mysig och fullt upp som vanligt. Jag har umgåtts med vänner, jobbat extra onsdag och lördag natt på societén som är en nattklubb här i Varberg. Så i onsdags efter att jag slutat på förs...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:27

 Hej!  Jag ville i detta inlägg hylla min älskling lite extra. Under denna helgen har jag inte mått så bra då jag varit sjukt stressad och haft problem med huvudvärk och yrsel. Åh han har varit så snäll och gullig som ställt upp för mig och funnits...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:04

Hej!  Förlåt för dålig uppdatering, varit sjukt dålig på att blogga de senaste veckan. Jag har varit lång ledig denna helgen, jobbade bara måndag till onsdag. Så varit ledig torsdag, fredag och helgen. Så skönt!  Det har varit en blandad ledighet...

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards