ninareale

Direktlänk till inlägg 1 april 2019

Alla vårens hårfärger...

Av Nina Reale - 1 april 2019 21:45

Hej på er! 

Första april redan och det känns verkligen i luften att det är vår nu. Så härligt, älskar våren!

Hoppas ni haft en bra dag, min dag har bestått av jobb och sedan åkte jag direkt från jobbet till restaurangen Solviken med Therese och hade middag med mamma, mammas kille Jonas och mormor. Så först blev det middag och sedan satt vi där och kollade handbollsmatch på storbild. Var Jättemysigt och trevligt. 


Jag ser så fram emot att kunna börja använda lite mera färgglada vårkläder nu när våren äntligen är här på riktigt. Åh på tal om våren och alla fina färger tänkte jag i detta inlägget visa er bilder på alla mina olika hårfärger. Som jag nämt tidigare har jag testat de flesta hårfärger från blondt till svart till lila under åren som gått. Jag har trivts så bra i alla hårfärgerna och älskar att experimentera med mitt hår. Just nu har jag mörkbrunt men så sugen på att färga topparna rosa eller lila igen. Älskade verkligen det. Här kommer lite bilder på alla mina hårfärger genom åren, Har trivts så bra i alla, vilken är eran favorit? 

 


Första bilden, Från väldigt blond till brunt. 👆🏻

 


På båda dessa bilderna har jag olika nyanser av blondt med lite ljusbruna slingor i . 👆🏻

 

 



Här på första bilden är jag ganska ung, ca 20år haha och hade svart långt hår. Det är mitt naturliga så inget löshår här inte. På andra bilden är från bara några månader sen innan jag färgade håret mörkbrunt, där hade jag mellanbrun hårfärg. 👆🏻

 

 



Röda och Lila toppar, som jag älskade det. Hade mörkbrunt upptill och sedan rött på ena och lila nedtill på andra. Så här ska jag ha mitt hår snart igen. 

 



Två olika nyanser av rosa, mörkrosa och ljusrosa! Detta saknar jag också så mycket. 

 

 



Som jag saknar detta ljusbruna, detta är nästan exakt samma färg som min naturliga hårfärg. Min naturliga hårfärg är ljusbrun/mörkblond. Hade varit skönt åh göra mitt hår så igen för att slippa färga utväxten mörk varje månad. På den andra bilden är ju så som jag har mitt hår idag. Älskar det med men till sommaren är det dags för en förändring! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Reale - 11 juni 2019 20:26

 Hej och trevlig tisdag till er.  Hoppas ni haft en bra start på veckan, min har varit bra. I går jobbade vi lång dag på förskolan, hade kvalitetstid/planering och sedan var det picknick kväll med alla föräldrar. Idag jobbade jag kort dag på jobbet...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 17:16


 Hej!  I detta inlägget tänkte jag prata om en sak som jag vet att många brottas med där ute, även jag själv. Det är osäkerheten i sig själv och känslan att aldrig vara tillräcklig och räddslan för att förlora det man håller kärt och låter då osäke...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 16:54

Hej!  Hoppas ni haft en grym helg allihopa. Min helg har varit mysig och fullt upp som vanligt. Jag har umgåtts med vänner, jobbat extra onsdag och lördag natt på societén som är en nattklubb här i Varberg. Så i onsdags efter att jag slutat på förs...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:27

 Hej!  Jag ville i detta inlägg hylla min älskling lite extra. Under denna helgen har jag inte mått så bra då jag varit sjukt stressad och haft problem med huvudvärk och yrsel. Åh han har varit så snäll och gullig som ställt upp för mig och funnits...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:04

Hej!  Förlåt för dålig uppdatering, varit sjukt dålig på att blogga de senaste veckan. Jag har varit lång ledig denna helgen, jobbade bara måndag till onsdag. Så varit ledig torsdag, fredag och helgen. Så skönt!  Det har varit en blandad ledighet...

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards