ninareale

Direktlänk till inlägg 9 juni 2019

Lång helg och massa mys med bästa!

Av Nina Reale - 9 juni 2019 16:54

Hej! 

Hoppas ni haft en grym helg allihopa. Min helg har varit mysig och fullt upp som vanligt. Jag har umgåtts med vänner, jobbat extra onsdag och lördag natt på societén som är en nattklubb här i Varberg. Så i onsdags efter att jag slutat på förskolan så åkte jag hen till Therese där hon, jag, Matilda och Sandra satt och solade och sedan gick vi ner och käkade middag på Hells Burgers. Efter det åkte jag hem till Izabella, en kompis som bor i Göteborg men var här hos sin pappa då hennes bonusbror skulle tog studenten. Så efter det blev det ner till Societén och jobba på studentfesten för mig. Jag älskar verkligen huset som Bellas pappa och hans fru Pernilla har. Riktigt drömhus med en stor altan och pool. Sagt till Simon att så ska vi med ha det där vi köper hus. Känns som man är utomlands när man är hos dem. Man känner sig så avslappnad och är verkligen så fint. 


I torsdags var ju alla lediga så min dag spenderades på damernas nakenbad med Emilia och Therese. Så mysigt! Vi köpte med oss lunch och jordgubbar/frukt mix ner. Badade för första gången i år, badade fyra gånger i havet. Var så kallt men så värt. Efter stranden drog jag och Therese ner till apelviken där det var en dags festival som kallas Apple bay day. Så där mötte vi upp Sandra, Jasmine och Ricki. Så vi hängde där en stund innan vi drog hem. Var så sjukt varmt och vi hade alla bränt oss. 


På fredagen jobbade jag på förskolan till lunch och på kvällen åkte jag hem till Matilda på middag och sedan hängde vi i hennes hängmattor och drack vin. Så mysigt! Sedan kom även min kusin Anna dit och Hannes & Hanna. Så mysig kväll! 

På lördagen blev det städ och tvättdag för mig och efter det blev det middag hos Therese och Sandras föräldrar Leif & Carina. Så mysigt! Dem är verkligen som extra föräldrar för mig. Efter middagen drog jag och Sandra hem till Frida där hon och Therese satt och drack lite drinkar och hade det mysigt. Sen blev det ju jobb på Societén för mig och Sandra. Så jobbade 22:30-04:00. Var en lugn kväll så var skönt. 

Idag startade jag dagen med en grym frukost hos Sandra. Matkoma delux efter det haha. Resten av dagen har spenderats i sängen, varit helt slut efter att jobbat natt. Åh om en stund ska jag ut och gå en promenad med min fina Lina. 


Varit ett par grymma dagar och nu laddar jag upp för en ny jobb vecka och på fredag åker jag ner till Ystad för på lördag går flyttlasset från Ystad till Varberg! Som jag längtat!!


Här får ni lite bilder från helgen! 











 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Reale - 11 juni 2019 20:26

 Hej och trevlig tisdag till er.  Hoppas ni haft en bra start på veckan, min har varit bra. I går jobbade vi lång dag på förskolan, hade kvalitetstid/planering och sedan var det picknick kväll med alla föräldrar. Idag jobbade jag kort dag på jobbet...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 17:16


 Hej!  I detta inlägget tänkte jag prata om en sak som jag vet att många brottas med där ute, även jag själv. Det är osäkerheten i sig själv och känslan att aldrig vara tillräcklig och räddslan för att förlora det man håller kärt och låter då osäke...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:27

 Hej!  Jag ville i detta inlägg hylla min älskling lite extra. Under denna helgen har jag inte mått så bra då jag varit sjukt stressad och haft problem med huvudvärk och yrsel. Åh han har varit så snäll och gullig som ställt upp för mig och funnits...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:04

Hej!  Förlåt för dålig uppdatering, varit sjukt dålig på att blogga de senaste veckan. Jag har varit lång ledig denna helgen, jobbade bara måndag till onsdag. Så varit ledig torsdag, fredag och helgen. Så skönt!  Det har varit en blandad ledighet...

Av Nina Reale - 21 maj 2019 21:03

    Hej!  Hoppas ni haft en bra tisdag, min dag har varit bra. Slutade tidigt på jobbet så tanken var att jag skulle åka hem och storstäda min lägenhet men blev inte riktigt så. Har haft sån extrem mensvärk hela dagen så blev i stället att jag la...

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards