ninareale

Alla inlägg den 11 juni 2019

Av Nina Reale - 11 juni 2019 20:26

 Hej och trevlig tisdag till er. 

Hoppas ni haft en bra start på veckan, min har varit bra. I går jobbade vi lång dag på förskolan, hade kvalitetstid/planering och sedan var det picknick kväll med alla föräldrar. Idag jobbade jag kort dag på jobbet, så slutade redan klockan halv två. Efter jobbet åkte jag och fick massage hos bästa Magdalena. Hon har magiska händer och min rygg behöver verkligen jobbas med. Har så mycket knuter och blir ofta stel. Därför jag ofta får spänningshuvudvärk. Men massagen har verkligen hjälpt mig. Ska tillbaka om fyra veckor vilket ska bli skönt. 

 

På tal om annat så tänkte jag i detta inlägget visa er lite bilder på vårat sovrum som äntligen börjar bli klart. Resten av lägenheten är ju kaos just nu eftersom Simon flyttar in med sina möbler på lördag! Som jag längtat efter att vi ska bli sambos och nu är det bara några få dagar kvar. Simon kommer ta med sig sitt matsalsbord, två bokhyllor som vi ska ha i klädkammaren, ett avlastningsbord som ska stå i köket och sin bar som ska stå i vardagsrummet. Han kommer även ta med sig sina två tv apparater så dem är mycket nyare och bättre än de två som jag har. Vi ska den ena i vardagsrummet och den andra i sovrummet. Ska bli så skönt när allt kommer i ordning. Lovar att ni ska få se bilder på hela lägenheten när det är färdigt. 

 

I detta inlägget tänkte jag visa er hur vi fått det i sovrummet. Satt in ett nytt avlastningsbord i sovrummet som tvn ska stå på och gjort i ordning på våra sängbord. På min sida av sängen står en ram med bild på Noemi och på Simons sida står en ram med bild på hans föräldrar. Ville ha våra änglar där uppe i himlen vid våran sida.❤️ 

 

Här får ni lite bilder från sovrummet, om ni har frågor kring vart sakerna kommer ifrån så kommentera gärna nedanför så svarar jag där! Puss och kram 

 



 

   










Våra änglar där uppe i himlen som vi saknar så oerhört mycket! 🙏🏼❤️

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards