ninareale

Direktlänk till inlägg 8 maj 2019

Posivitet kommer man längst på...

Av Nina Reale - 8 maj 2019 22:16

Hej. 

Här kommer ett lite tråkigare inlägg men min blogg är ju stället där jag kan va mig själv och få skriva av mig. Sen har jag underbara vänner och en en underbar pojkvän som alltid stöttar mig. Så tacksam för dem. 

Jag är en person som alltid försöker va snäll och positiv mot alla i min närhet för jag tycker det kommer man längst på. Och för mig finns det det inget annat sätt att vara. Jag är bara sån som person, är alltid väldigt glad och positiv och jag vet att jag kan vara för snäll ibland men då blir man också tyvärr ibland överkörd. Men jag kan ta det. Jag vet att jag är stark i mig själv och jag väljer mina strider. Självklart kommer även jag till en punkt ibland då jag säger ifrån och inte accepterar skit. Jag tycker att man alltid ska behandla sina vänner på bästa sättet och med respekt, ärlighet och omtanke. Ens vänner är som ens familj! Behandla andra så som du själv vill bli behandlad är något som jag håller hårt på. 

 

Som jag skrev i ett tidigare inlägg har jag kännt att jag fått möta mycket negativt de sista och ibland känns det inte som människor i min närhet ser hur lycklig jag är och tyvärr inte glädjs för min skull när det kommer till privata saker. Ibland undrar jag om vissa fortfarande går på förskolan eller om de verkligen är vuxna människor? 

 

Jag har i alla fall bestämt mig för att inte låta negativitet ta min energi mer. Jag vet att jag inte förtjänar att bli behandlad på ett respektlöst sätt. Jag har aldrig varit så här lycklig och jag kommer stå på mig som jag alltid gör. Kommer borsta av de negativa kommentarerna från axlarna och fortsätta leva mitt liv med mina underbara vänner,  min fantastiska familj och min underbara pojkvän! 

 

All kärlek till er!❤️

 

 

 

 

 


Stå alltid på dig och var dig själv, det kommer jag alltid vara. ❤️👊🏼 Jag vet att det kommer jag längst på. 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nina Reale - 11 juni 2019 20:26

 Hej och trevlig tisdag till er.  Hoppas ni haft en bra start på veckan, min har varit bra. I går jobbade vi lång dag på förskolan, hade kvalitetstid/planering och sedan var det picknick kväll med alla föräldrar. Idag jobbade jag kort dag på jobbet...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 17:16


 Hej!  I detta inlägget tänkte jag prata om en sak som jag vet att många brottas med där ute, även jag själv. Det är osäkerheten i sig själv och känslan att aldrig vara tillräcklig och räddslan för att förlora det man håller kärt och låter då osäke...

Av Nina Reale - 9 juni 2019 16:54

Hej!  Hoppas ni haft en grym helg allihopa. Min helg har varit mysig och fullt upp som vanligt. Jag har umgåtts med vänner, jobbat extra onsdag och lördag natt på societén som är en nattklubb här i Varberg. Så i onsdags efter att jag slutat på förs...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:27

 Hej!  Jag ville i detta inlägg hylla min älskling lite extra. Under denna helgen har jag inte mått så bra då jag varit sjukt stressad och haft problem med huvudvärk och yrsel. Åh han har varit så snäll och gullig som ställt upp för mig och funnits...

Av Nina Reale - 2 juni 2019 21:04

Hej!  Förlåt för dålig uppdatering, varit sjukt dålig på att blogga de senaste veckan. Jag har varit lång ledig denna helgen, jobbade bara måndag till onsdag. Så varit ledig torsdag, fredag och helgen. Så skönt!  Det har varit en blandad ledighet...

Presentation


Hej mitt namn är Nina Victoria Reale,en 28 årig tjej som bor i Varberg. Jag är svensk och italiensk.
I den här bloggen kommer ni kunna läsa om mina två stora intressen, mode och inredning, samt även om mitt privatliv. Puss!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards